– 48% των πωλητών δεν κάνουν μια δεύτερη επαφή με τον υποψήφιο πελάτη.
– 25% των πωλητών κάνουν ή έχουν μια δεύτερη επαφή με τον υποψήφιο πελάτη και σταματούν.
– 12% των πωλητών κάνουν ή έχουν τρεις επαφές με τον υποψήφιο πελάτη και σταματούν. 10% των πωλητών κάνουν ή έχουν περισσότερες από τρεις επαφές με τον υποψήφιο πελάτη.
– 2% των πωλήσεων γίνονται στην πρώτη επαφή/συνάντηση με τον υποψήφιο πελάτη.
– 3% των πωλήσεων γίνονται στην δεύτερη επαφή/συνάντηση με τον υποψήφιο πελάτη.
– 5% των πωλήσεων γίνονται στην τρίτη επαφή/συνάντηση με τον υποψήφιο πελάτη.
– 10% των πωλήσεων γίνονται στην τέταρτη επαφή/συνάντηση με τον πελάτη.
– 80% των πωλήσεων γίνονται μεταξύ πέμπτης και δωδέκατης επαφής/συνάντησης με τον πελάτη.
Definition of “Prospect” : Potential customer or client qualified on the basis or his or her buying authority, financial capacity, and willingness to buy. Also called sales lead.
Source of definition “prospect” : http://www.businessdictionary.com/definition/prospect.html
P.S. Υπάρχει και μια ιστορία που επιβεβαιώνει τα παραπάνω στατιστικά. Ένας Εβραίος συζητά με τον πωλητή του ο οποίος απογοητευμένος του λέει ότι και σήμερα, 15η φορά, που επισκέφτηκε τον υποψήφιο πελάτη, δεν πήρε παραγγελία.
Ο Εβραίος απαντά : “Καλά. Πήγαινε ξανά αύριο.”
Η ιστορία επαναλαμβάνεται για πολλές μέρες μέχρι που μια μέρα ο πωλητής έρχεται χαρούμενος και λέει στο αφεντικό του ότι πήρε παραγγελία.
Ο Εβραίος ρωτά : “Ποια φορά ήταν αυτή;”
O πωλητής απαντά : “Η 27η.”
Ο Εβραίος τότε του λέει : “Δεν θα ξαναέρθεις να μου πεις τίποτα για κάποιον υποψήφιο πελάτη αν έχεις πάει λιγότερες από 27 φορές να τον δεις.”
Δείτε επίσης
Τι πρέπει να πω όταν καλεί ο πελάτης και είναι πολύ εκνευρισμένος;