ALL BUSINESS MARKETING ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ποια είναι τα στάδια λήψης αγοραστικής απόφασης;

Ποια είναι τα στάδια λήψης αγοραστικής απόφασης;

Η διαδικασία περιλαμβάνει:

1) Αναγνώριση ανάγκης,

2) Αναζήτηση πληροφοριών,

3) Αξιολόγηση εναλλακτικών,

4) Απόφαση αγοράς και

5) Μετα-αγοραστική συμπεριφορά

Η επιχείρηση πρέπει να επηρεάσει θετικά κάθε στάδιο για να οδηγήσει σε επιτυχή πώληση και επαναλαμβανόμενες αγορές.

Παράδειγμα: Ένας πελάτης χρειάζεται νέο smartphone, αναζητά μοντέλα online, συγκρίνει χαρακτηριστικά, αγοράζει τελικά ένα Samsung και μετά αξιολογεί την εμπειρία του με το προϊόν.

Views: 4

Comments are closed.

Pin It