Ποια είναι τα στάδια λήψης αγοραστικής απόφασης;
Η διαδικασία περιλαμβάνει:
1) Αναγνώριση ανάγκης,
2) Αναζήτηση πληροφοριών,
3) Αξιολόγηση εναλλακτικών,
4) Απόφαση αγοράς και
5) Μετα-αγοραστική συμπεριφορά
Η επιχείρηση πρέπει να επηρεάσει θετικά κάθε στάδιο για να οδηγήσει σε επιτυχή πώληση και επαναλαμβανόμενες αγορές.
Παράδειγμα: Ένας πελάτης χρειάζεται νέο smartphone, αναζητά μοντέλα online, συγκρίνει χαρακτηριστικά, αγοράζει τελικά ένα Samsung και μετά αξιολογεί την εμπειρία του με το προϊόν.
Views: 4
Comments are closed.