All

Τι να κάνω για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του πελάτη μου;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Η εμπιστοσύνη ξεκινά συνήθως μετά από μια επικοινωνία ή μια συναλλαγή.

H εμπιστοσύνη είναι το αποτέλεσμα του κλάσματος

Εμπιστοσύνη = (Φερεγγυότητα + Αξιοπιστία + Οικειότητα) / Προσωπικό συμφέρον – Κατεύθυνση

Αυτό σημαίνει ότι :
α. Όσο μικρότερος είναι ο παρονομαστής δηλ. το προσωπικό συμφέρον – κατεύθυνση, τόσο μεγαλύτερη είναι η εμπιστοσύνη.
β. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμητής δηλ. η φερεγγυότητα, η αξιοπιστία και η οικειότητα τόσο μεγαλύτερη είναι ξανά η εμπιστοσύνη.

Στηριχτείτε σ’ αυτά τα στοιχεία για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη σας. Δουλέψτε καθημερινά για να αυξήσετε το αποτέλεσμα.

Δώστε βάση πρώτα στον αριθμητή και μετά στον παρονομαστή.

Τα πάντα στη ζωή έχουν να κάνουν με την ισορροπία και τους συσχετισμούς.

 

Linkedin Tags : softexperia 

Website : www.softexperia.com

 

 

 

FB Tags : #mindstormGR

 

Δείτε επίσης :

Comments are closed.

Pin It

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. / Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. more information / περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close