ALL BUSINESS ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τι να κάνω για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του πελάτη μου;

Η εμπιστοσύνη ξεκινά συνήθως μετά από μια επικοινωνία ή μια συναλλαγή.

H εμπιστοσύνη είναι το αποτέλεσμα του κλάσματος

Εμπιστοσύνη = (Φερεγγυότητα + Αξιοπιστία + Οικειότητα) / Προσωπικό συμφέρον – Κατεύθυνση

Αυτό σημαίνει ότι :
α. Όσο μικρότερος είναι ο παρονομαστής δηλ. το προσωπικό συμφέρον – κατεύθυνση, τόσο μεγαλύτερη είναι η εμπιστοσύνη.
β. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμητής δηλ. η φερεγγυότητα, η αξιοπιστία και η οικειότητα τόσο μεγαλύτερη είναι ξανά η εμπιστοσύνη.

Στηριχτείτε σ’ αυτά τα στοιχεία για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη σας. Δουλέψτε καθημερινά για να αυξήσετε το αποτέλεσμα.

Δώστε βάση πρώτα στον αριθμητή και μετά στον παρονομαστή.

Τα πάντα στη ζωή έχουν να κάνουν με την ισορροπία και τους συσχετισμούς.

 

Linkedin Tags : softexperia 

Website : www.softexperia.com

 

 

 

FB Tags : #mindstormGR

 

Δείτε επίσης :

Views: 5

Comments are closed.

Pin It