ALL BUSINESS

Ικανοποίηση Πελάτη – Customer Satisfaction

Ένας ευχαριστημένος πελάτης είναι η καλύτερη στρατηγική.

Η δουλειά έχει να κάνει με τον πελάτη. Τι ανάγκες έχει ο κάθε πελάτης και πως καλύπτονται τελικά αυτές οι ανάγκες του.

 

Ρωτήστε τους πελάτες σας αν είναι ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι.

Ρωτήστε τους λόγους και στις δύο περιπτώσεις.


Email : info@softexperia.com

www.softexperia.com

FB Tags :


Αν ακούσεις προσεκτικά, ο άλλος θα σου πει τι άνθρωπος είναι.

Σκέψεις

FΒ Tags : #σκέψεις

Views: 0

Write A Comment

Pin It