All

Τι είναι τα eshops

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Κάθε επιχειρηματική δράση έχει ένα περιεχόμενο δηλ. μια ιστορία, κάποιους ανθρώπους, ένα αντικείμενο, ένα καλάθι προϊόντων, ένα δίκτυο με ένα ή περισσότερα κανάλια διανομής, μια διάρκεια,  μια εξέλιξη.  Όλα αυτά θέλει να τα κάνει γνωστά σ’ όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό.

Πως μπορεί να το κάνει αυτό;

Με λίγο περισσότερη τεχνολογία και τη χρήση ενός e-shop. Για να αυξήσει την προβολή, την επικοινωνία, την αλληλεπίδραση και την κατανάλωση.

Βοηθά και η εξέλιξη της τεχνολογίας. Internet, Wi-fi, smartphones, social media, newsletters, forums, λέξεις κλειδιά, hashtags ή ετικέτες, e-shops, ηλεκτρονικές συναλλαγές (e-banking, e-commerce, e-gov).

Τι είναι όμως τα e-shops;

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι ένα ακόμα κανάλι προβολής και προϊόντων και υπηρεσιών.

Γιατί όμως να κάνετε ένα eshop; Τι θα κερδίσετε;

Σας επιτρέπει να ξανασυστηθείτε! Να γράψετε τη δική σας ιστορία. Όπως τη ζήσατε και τη ζείτε.

Να δικτυωθείτε.

Να φύγετε πέρα από τη γεωγραφική σας περιφέρεια.

Να επεκταθείτε. Να εξελιχθείτε.

Να μάθετε περισσότερα για τις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων μέσω κάποιων εργαλείων. Να μελετήσετε τις λεπτομέρειες.

Να έχετε καλύτερη στατιστική ανάλυση της ζήτησης.

Να μην περιμένετε τον πελάτη στην πόρτα του φυσικού σας καταστήματος;

Να μην χρειάζεται καν να έχετε φυσικό κατάστημα.

Να αυξήσετε τον κύκλο εργασιών σας. Να αποκτήσετε μέγεθος.

Να βοηθήσετε το κοινό να καταλάβει ότι έχετε περιεχόμενο. Ότι έχετε δηλ. και άποψη και λύση και πάθος και όραμα γι’ αυτό που κάνετε. Γιατί μόνο τότε είναι κάποιος διατεθειμένος να σας δώσει τα χρήματα του.

Να πείτε την ιστορία σας και ίσως να γράψετε και ιστορία.

Εγώ στο μόνο που θα εστιάσω είναι ότι το δυσκολότερο κομμάτι ενός e-shop είναι η επόμενη ημέρα της ολοκλήρωσης του.  Γιατί απαιτείται συνεχής ενημέρωση σχετικά με τις παραγγελίες, τις αποστολές, τη δημιουργία περιεχομένου (αναρτήσεις, άρθρα, τιμολογιακή πολιτική).

Μην έχετε αναστολές για το αν πρέπει να μπείτε και εσείς στο παιχνίδι αυτό. Τα παιδιά σας, οι φίλοι σας, εσείς κάθε μέρα κάνετε κάποια αναζήτηση στο google ή σε συγκεκριμένα e-shopς για την αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Προσπαθήστε να μάθετε περισσότερα. Εξασκηθείτε λίγο περισσότερο στο γραπτό λόγο. Όλοι μας κάθε μέρα ανταλλάσσουμε γραπτά μηνύματα.  Ή ψάξτε και βρείτε ένα συνεργάτη που μπορεί να σας βοηθήσει. Σε κάθε περίπτωση, μην μένετε πίσω. Δείξτε ότι είστε και εσείς πλέον δημιουργοί περιεχομένου και όχι μόνο αναγνώστες. Αναδείξτε τα δυνατά σας χαρτιά. Μην σας απασχολεί τόσο πολύ ο χρόνος ούτε και η τέλεια εικόνα. Τα περισσότερα πράγματα παίρνουν χρόνο για να γίνουν καλά.

Μην φοβάστε λοιπόν. Ξεκινήστε σήμερα κάνοντας πολλές ερωτήσεις για το πώς μπορείτε και εσείς να φτιάξετε ένα eshop ή ένα blog στο διαδίκτυο.

Web Design | Software | Social Media | Consulting | Real Estate

Softexperia.com

Comments are closed.

Pin It