All

Ποιο είναι το πρόβλημα;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Κάθεστε στο γραφείο σας και ένα κεφάλι ξεπροβάλει από την πόρτα ζητώντας τη βοήθεια σας. Όντας απασχολημένος, ρωτάτε ποιο είναι το πρόβλημα και για να τον επαναφέρετε στη δουλειά του και εσείς στη δική σας, προσφέρετε μια σύντομη λύση – «κάνε αυτό και αυτό«. Αποχωρεί.

Μπορεί να συνεχίσει τη δουλειά του και εσείς τη δική σας.

Είναι όμως ευχαριστημένος από την εμπειρία; Μάλλον όχι. Υπάρχει εναλλακτική; Πόσο χρόνο παίρνει; Λίγο περισσότερο την πρώτη φορά αλλά όχι μακροπρόθεσμα.

Φανταστείτε την ίδια σκηνή αλλά αυτή τη φορά ενεργείτε λίγο διαφορετικά.
Απαντάτε με μια ερώτηση «Τι νομίζεις ότι είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις; Πως θα λειτουργούσε πρακτικά;» Ζητήστε την άποψη του. Κάντε περισσότερες ερωτήσεις για να προτρέψετε τη συζήτηση. Εξηγήστε του τους περιορισμούς. Κάντε τον να βρει έναν αποδεκτό τρόπο και γι’ αυτόν και για σας.

Με τον τρόπο αυτό διάφορα πράγματα συμβαίνουν:
– Όλοι μαθαίνουν κάτι περισσότερο.
– Η αυτοπεποίθηση του αυξάνεται.
– Η επόμενη επίσκεψη στο γραφείο σας είναι λιγότερο πιθανή γιατί δεν του παρέχετε μια εύκολη λύση.
– Αφιερώνετε περισσότερο χρόνο μαζί του τώρα, αλλά εξοικονομείτε περισσότερο μακροπρόθεσμα.

Μια αντίδραση που δίνει χώρο και κίνητρο για σκέψη και ανάλυση, που βοηθάει στο χτίσιμο μιας καλής σχέσης, που εξοικονομεί χρόνο και κάνει το πιο σωστό με τις δεδομένες κάθε φορά συνθήκες.

Κανένας δεν μπορεί να εστιάσει στη λεπτομέρεια καλύτερα απ’ αυτόν που εμπλέκεται καθημερινά με το πρόβλημα. Ακούστε τον. Ακούστε τις ερωτήσεις αλλά και τις απαντήσεις που σας δίνει. Παροτρύνετε τον στη δημιουργία ιδεών, αναγνωρίστε το του και εξομαλύνετε την υλοποίηση των όποιων αλλαγών.

Η επικοινωνία και η υποστήριξη διαπερνάει ολόκληρη τη διαδικασία των κινήτρων.

Μια επαρκής ομάδα που νιώθει ότι υπάρχει διάθεση συνεργασίας και ανταλλαγή γνώσης και εμπειριών φέρνει καλύτερα αποτελέσματα.
Και όλοι κρινόμαστε από τα αποτελέσματα στο τέλος της ημέρας.

FB Tags :

#softexperia #επικοινωνία #αλληλεπίδραση #σκέψη #ανάλυση #προβληματισμός #συνεργασία

Δείτε επίσης :

Τι πρέπει να πω όταν καλεί ο πελάτης και είναι πολύ εκνευρισμένος;

Write A Comment

Pin It

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. / Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. more information / περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close