ALL AUTOMATE WORKFLOW EVERYWHERE BUSINESS DATA ANALYSIS MY PROJECTS PYTHON

Τι είναι το My Personal Knowledge Base 1.0;

Τι είναι το My Personal Knowledge Base 1.0;

Το My Personal Knowledge Base 1.0 αποτελεί τον πρώτο ψηφιακό βοηθό σας. Χρησιμοποιεί τις δικές σας γνώσεις (που παραμένουν δικές σας και δεν δημοσιοποιούνται), την Τεχνητή Νοημοσύνη και άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες.

Είναι μια εφαρμογή Python που συνδυάζει διάφορες βιβλιοθήκες για τη δημιουργία μιας διεπαφής χρήστη (GUI) –  ΜΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΦΟΡΜΑΣ που επιτρέπει την ανάλυση κειμένων με τη βοήθεια του OpenAI API. Ακολουθεί μια λεπτομερής εξήγηση για το τι κάνει:

Τρόπος λειτουργίας εφαρμογής:

  • To μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ανοίξετε την εφαρμογή και να φορτώσετε το δικό σας αρχείo word.
  • Επιλέγετε μια από τις προεπιλεγμένες ερωτήσεις ή κάνετε τη δική σας (custom question).
  • Πατάτε το πλήκτρο «Submit» και περιμένετε για τα αποτελέσματα.
  • Εφόσον σας ικανοποιούν, μπορείτε να τα αποθηκεύσετε σε δικό σας αρχείο με το κουμπί «Save Results».

My Personal Knowldege Base 1.0

Απάντηση στην ερώτηση «Υπόδειγμα σημειώσεων για τα χαρακτηριστικά/συνήθειες ενός υφιστάμενου πελάτη»

My Personal Knowledge Base 1.0

Απάντηση στην ερώτηση «Πρόταση εναλλακτικού προϊόντος στον πελάτη»

My Personal Knowledge Base 1.0

Απάντηση στην ερώτηση «Υπόδειγμα αντιστοιχίας μεγεθών ρούχων μεταξύ δύο ή περισσότερων μαρκών»

My Personal Knowledge Base 1.0

Διεπαφή χρήστη (GUI):

Δημιουργείται με τη χρήση της βιβλιοθήκης tkinter και επιτρέπει στους χρήστες να:

=>Φορτώνουν αρχεία Word και να προβάλλουν το περιεχόμενό τους.

=>Επιλέγουν ή να γράφουν προσαρμοσμένες ερωτήσεις για ανάλυση του κειμένου.

=>Παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της ανάλυσης στην οθόνη ή να τα αποθηκεύουν σε αρχείο κειμένου.

Η διεπαφή περιλαμβάνει κουμπιά, widgets κειμένου, επιλογές για προκαθορισμένες ερωτήσεις και πλαίσια για είσοδο προσαρμοσμένων ερωτήσεων.

    Δυνατότητες της εφαρμογής:

=>Παρέχει τη δυνατότητα επιλογής από μια σειρά προκαθορισμένων ερωτήσεων ή εισαγωγής μιας προσαρμοσμένης ερώτησης.

=>Καταμετρά τον αριθμό των tokens στο έγγραφο και παρουσιάζει αυτή την πληροφορία στον χρήστη.

=>Στέλνει τα δεδομένα στο OpenAI για ανάλυση και εμφανίζει την απάντηση μαζί με τον χρόνο που χρειάστηκε για την ανάλυση.

=>Οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύσουν τα αποτελέσματα σε αρχείο κειμένου.

    Λειτουργικότητα για καλή εμπειρία χρήστη:

=>Οι χρήστες ειδοποιούνται με μηνύματα επιτυχίας ή σφάλματος κατά τη φόρτωση αρχείων και την ανάλυση δεδομένων.

=>Υπάρχουν επιλογές για να επαναφέρουν τα πεδία και να καθαρίσουν τα αποτελέσματα όταν επιλέγονται νέες ερωτήσεις.

 

Αυτό το πρόγραμμα παρέχει ένα χρήσιμο εργαλείο για την ανάλυση και την επεξεργασία κειμένων μέσω της API του OpenAI και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επαγγελματική χρήση, όπως η σύνοψη και η κατανόηση εγγράφων.

 

Επιδιώκει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των :

1) μεγάλων επιχειρήσεων,

2) μικρομεσαίων επιχειρήσεων,

3) start ups,

4) spin offs πανεστημίων,

5) οργανισμών, και

6) φορέων του δημοσίου τομέα

7) ελεύθερων επαγγελματιών

8) εκπαιδευτικών

στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της γνωσιακής τους βάσης (knowledge base).

 

Προσφέρει 4 τύπους υπηρεσιών στις ακόλουθες κατηγορίες:

α) παρουσίαση πριν την αγορά με τμήμα των δεδομένων σας,

β) ευκαιρίες βελτιστοποίησης αρχειοθέτησης (οδηγίες, κανόνες, βέλτιστες πρακτικές, κατευθυντήριες γραμμές),

γ) ενίσχυση δεξιοτήτων και κατάρτιση νέων εργαζομένων

δ) υποστήριξη στην εξεύρεση λύσεων.

 

Πώς θα λάβετε υπηρεσίες;

Με την εκδήλωση ενδιαφέροντος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@mindstorm.gr και στο τηλέφωνο: +30 6931 131417.

Views: 10

Comments are closed.

Pin It