ALL MARKETING ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τι είναι οι δείκτες απόδοσης (KPIs) στο marketing;

Οι Δείκτες Απόδοσης (KPIs) στο μάρκετινγκ είναι μετρήσιμες τιμές που δείχνουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών και στρατηγικών μάρκετινγκ. Βοηθούν να κατανοήσουμε αν επιτυγχάνουμε τους στόχους μας.

Αυτοί οι δείκτες μπορούν να αφορούν διάφορες πτυχές, όπως:

  • Απήχηση: Επισκεψιμότητα ιστοσελίδας, προβολές σελίδων, ακολούθους στα social media.
  • Αλληλεπίδραση: Likes, σχόλια, κοινοποιήσεις, χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα.
  • Μετατροπές: Αγορές, εγγραφές σε newsletter, λήψεις (downloads).
  • Έσοδα: Κέρδος από πωλήσεις, αξία ζωής πελάτη (customer lifetime value).

Η επιλογή των κατάλληλων KPIs εξαρτάται από τους στόχους μάρκετινγκ και πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, σχετικοί και χρονικά καθορισμένοι (SMART). Η παρακολούθηση και ανάλυση των KPIs επιτρέπει την βελτιστοποίηση των ενεργειών μάρκετινγκ.

Views: 0

Comments are closed.

Pin It