Μια ιδιωτική επιχείρηση υπηρεσιών υγείας με τζίρο ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο χρειαζόταν 15 ημέρες για να συλλέξει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα, που είχαν χρησιμοποιηθεί για τους πελάτες της στα διάφορα τμήματά της, προτού να στείλει τους λογαριασμούς.
Με πωλήσεις 25000 ευρώ την ημέρα, αυτό ισοδυναμούσε με 375000 ευρώ (25000 ευρώ ημερησίως επί 15 ημέρες), χρήματα για τα οποία δεν είχε εκδοθεί ακόμη τιμολόγιο.
Αν μείωναν στο μισό αυτήν την καθυστέρηση, θα αποδεσμεύονταν μετρητά αξίας 187500 ευρώ, τα οποία θα μπορούσαν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή δανείων, την αγορά νέου εξοπλισμού κλπ., ένα ποσό που σίγουρα αξίζει να θέσει κανείς ως στόχο.
Συμπέρασμα : Όσο μεγαλώνει ο τζίρος μιας επιχείρησης τόσο αυξάνονται και οι ανάγκες χρηματοδότησης των διάφορων τμημάτων της. Για το λόγο αυτό, εκτός από την ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων, είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα καλό σύστημα γρήγορης τιμολόγησης και είσπραξης για την επίτευξη καλύτερων ταμειακών ροών (αύξηση μετρητών στο ταμείο). Ακόμα και μια μέρα κέρδος στην έκδοση τιμολογίων αυξάνει το ταμείο κατά 25000 ευρώ.
#ταμειακές_ροές #μετρητά #χρηματοοικονομικά #συμβουλευτική #softexperia / www.softexperia.com
Comments are closed.