Γιατί πρέπει να γράφω;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που γράψατε κάτι σ’ ένα χαρτί, σ’ ένα email, σε μια ανάρτηση, σε μια δημοσίευση, για τους υφιστάμενους και τους υποψήφιους πελάτες σας; Κάτι που πιθανόν να τους βοήθησε ή να τους έδωσε να καταλάβουν κάτι καλύτερα. Κάτι που ίσως να τους έλυσε ένα πρόβλημα;
Η απάντηση από τους περισσότερους είναι ποτέ.
Δεν θα ήταν ωραίο να σας πει κάποιος ότι αυτό που γράψατε, τον βοήθησε;
Ή να δείτε να έχει εκτυπωμένο το κείμενο σας πάνω στο γραφείο του προς μελέτη ή και χρήση;
Ή να σας ρωτήσει αν θα μπορούσατε να τον βοηθήσετε σε κάποιο πρόβλημα του, με αφορμή αυτό το κείμενο που γράψατε;
Εμένα μου έχει συμβεί το πρώτο. Και εκτός από το ότι σε κάνει να χαίρεσαι, σε βοηθά και στη δουλειά σου. Γιατί χτίζεις σχέσεις εμπιστοσύνης. Γιατί ο άλλος θεωρεί ότι έχεις κάποια αξία και δεν μένει μόνο στην τιμή.
Βρισκόμαστε στην εποχή που το γραπτό περιεχόμενο αυξάνεται συνεχώς. Και παρά τον όγκο, το καλό γραπτό περιεχόμενο χαίρει εκτίμησης.
Δείτε μερικούς τρόπους που μπορούν να σας βοηθήσουν να γράφετε καλύτερα:
– Διαβάστε κάποιους που γράφουν καλά.
– Εξασκηθείτε λίγο κάθε μέρα.
– Διορθώστε το κείμενο σας την επόμενη μέρα.
– Προσπαθήστε να είστε σύντομοι.
– Εκφραστείτε με το δικό σας “τρόπο”.
– Πείτε την άποψη σας και βρείτε πηγές που την υποστηρίζουν.
– Ξεκινήστε με μια ερώτηση για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού.
– Προτείνετε τρόπους για την αντιμετώπιση κάποιου προβλήματος.
– Κάντε τους άλλους να χαμογελάσουν, να σκεφτούν και να κάνουν κάτι μετά. Ένα τηλέφωνο, μια έρευνα, μια ενέργεια, μια αγορά, μια αλλαγή.
FB Tags :
Δείτε επίσης :
Comments are closed.