KPIs για Γραμματειακή Υποστήριξη
Αυτοί οι δείκτες βοηθούν στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας, της αποδοτικότητας και της ποιότητας της γραμματειακής υποστήριξης.
- I. KPIs Σχετικά με τη Διαχείριση Εγγράφων και Πληροφοριών
- Αριθμός Αρχειοθετημένων Εγγράφων: Συνολικός αριθμός εγγράφων που αρχειοθετήθηκαν σωστά εντός μιας συγκεκριμένης περιόδου.
- Ποσοστό Σφαλμάτων Αρχειοθέτησης: Αριθμός λανθασμένα αρχειοθετημένων εγγράφων σε σχέση με το σύνολο.
- Χρόνος Ανάκτησης Εγγράφων: Μέσος χρόνος που απαιτείται για την εύρεση και ανάκτηση ενός συγκεκριμένου εγγράφου.
- Ποσοστό Ψηφιοποιημένων Εγγράφων: Αναλογία ψηφιοποιημένων εγγράφων προς το σύνολο των φυσικών εγγράφων.
- II. KPIs Σχετικά με τη Διαχείριση Επικοινωνιών
- Χρόνος Απόκρισης σε Email/Τηλέφωνα: Μέσος χρόνος που απαιτείται για την απάντηση σε email ή την εξυπηρέτηση τηλεφωνικών κλήσεων.
- Αριθμός Εισερχόμενων/Εξερχόμενων Κλήσεων: Ο συνολικός όγκος επικοινωνίας που διαχειρίζεται το γραμματειακό προσωπικό.
- Ποσοστό Επίλυσης Αιτημάτων στην Πρώτη Επαφή: Αναλογία αιτημάτων που επιλύθηκαν άμεσα, χωρίς περαιτέρω παρακολούθηση.
- Βαθμολογία Ικανοποίησης Εσωτερικών/Εξωτερικών Πελατών: Αξιολόγηση της ποιότητας της επικοινωνίας από τους παραλήπτες (μέσω ερευνών ή ανατροφοδότησης).
III. KPIs Σχετικά με τη Διαχείριση Ημερολογίου και Συναντήσεων
- Ακρίβεια Καταχώρησης Ραντεβού: Ποσοστό ραντεβού που καταχωρήθηκαν σωστά χωρίς λάθη ή παραλείψεις.
- Ποσοστό Μηδενικών Συγκρούσεων Ραντεβού: Αναλογία ραντεβού που προγραμματίστηκαν χωρίς αλληλεπικαλύψεις ή συγκρούσεις.
- Αριθμός Προγραμματισμένων Συναντήσεων: Συνολικός αριθμός συναντήσεων που οργανώθηκαν και προγραμματίστηκαν.
- Ποσοστό Έγκαιρης Προετοιμασίας Συναντήσεων: Αναλογία συναντήσεων για τις οποίες όλο το απαραίτητο υλικό (ατζέντα, πρακτικά προηγούμενης συνάντησης κ.λπ.) ήταν έτοιμο έγκαιρα.
- IV. KPIs Σχετικά με τη Γενική Οργανωτική Απόδοση
- Χρόνος Ολοκλήρωσης Εργασιών: Μέσος χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση συγκεκριμένων επαναλαμβανόμενων γραμματειακών εργασιών (π.χ., σύνταξη αναφορών, παραγγελίες γραφικής ύλης).
- Ποσοστό Εργασιών που Ολοκληρώθηκαν Εντός Προθεσμίας: Αναλογία εργασιών που παραδόθηκαν εντός της συμφωνημένης προθεσμίας.
- Αριθμός Λαθών/Αβλεψιών: Ο συνολικός αριθμός λαθών σε έγγραφα, επικοινωνίες ή άλλες γραμματειακές εργασίες.
- Ποσοστό Απουσιών/Καθυστερήσεων: Παρακολούθηση της συνέπειας και της παρουσίας.
Πώς να χρησιμοποιήσετε αυτά τα KPIs:
- Ορίστε Σαφείς Στόχους: Για κάθε KPI, ορίστε έναν συγκεκριμένο, μετρήσιμο, εφικτό, σχετικό και χρονικά δεσμευμένο στόχο (SMART goals).
- Συλλέξτε Δεδομένα: Δημιουργήστε ένα σύστημα για τη συλλογή των απαραίτητων δεδομένων για κάθε KPI. Αυτό μπορεί να γίνει χειροκίνητα ή μέσω λογισμικού.
- Αναλύστε και Αξιολογήστε: Αναλύετε τα δεδομένα σε τακτική βάση (π.χ., μηνιαία, τριμηνιαία) για να αξιολογήσετε την πρόοδο προς τους στόχους.
- Λάβετε Διορθωτικές Ενέργειες: Εάν οι επιδόσεις δεν ανταποκρίνονται στους στόχους, εντοπίστε τις αιτίες και λάβετε διορθωτικές ενέργειες (π.χ., επιπλέον εκπαίδευση, αλλαγή διαδικασιών).
Παράδειγμα
Views: 2

Comments are closed.