ALL BUSINESS

Γιατί το Inbound Marketing γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην αγορά;

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί το Inbound Marketing γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην αγορά σήμερα; Εάν είστε από αυτούς που αναζητούν ακόμα τον λόγο που κάνει το Inbound Marketing τόσο πετυχημένο, ήρθε η ώρα να τον μάθετε!

Γιατί είναι σημαντικό για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

Ποια τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε από αυτό;

Το Inbound Marketing αποτελεί μία νέα στρατηγική marketing, που καταφέρνει να προσελκύσει πιθανούς πελάτες ή leads (νέες ευκαιρίες) και να τους οδηγήσει στην επιχείρησή σας μέσω ποιοτικού διαδικτυακού περιεχομένου.

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση που πασχίζει να τραβήξει το ενδιαφέρον τους, αυτός ο τύπος marketing προσπαθεί να διευκολύνει τους πελάτες που ήδη ψάχνουν για προϊόντα ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο με τέτοιον τρόπο, ώστε να τα εντοπίσουν στη δική σας επιχείρηση.

Μερικά παραδείγματα Inbound Marketing είναι το SEO, το social media marketing, το content marketing (περιεχόμενο), οι φωτογραφίες, τα infographics, τα βίντεο, τα e-books και το email marketing.

Πώς λειτουργεί το Inbound Marketing;

Το Inbound Marketing προσελκύει τους πελάτες μέσα από κοινωνικές πλατφόρμες όπως blogs, social media και μηχανές αναζήτησης. Συγκεκριμένα, δημιουργώντας στοχευμένο περιεχόμενο σε online πλατφόρμες, το οποίο θα κάνει προτάσεις και θα δίνει απαντήσεις σε βασικές ερωτήσεις και ανάγκες των πελατών, επιτυγχάνετε αυξημένη επισκεψιμότητα στην εταιρική σας ιστοσελίδα ή στο προσωπικό σας blog.

Ένας βασικός τρόπος με τον οποίο υλοποιείται αυτή η κίνηση, είναι με τη χρήση inbound links (συνδέσμους) που ενισχύουν την εμφάνιση του περιεχομένου σας στις μηχανές αναζήτησης και σε άλλες ιστοσελίδες, ενδυναμώνοντας έτσι την αξιοπιστία και τη δημοτικότητα του δικού σας website.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ Outbound και Inbound Marketing;

Η διαφορά είναι ότι το Outbound Marketing (παραδοσιακό marketing) βασίζεται σε απλές και παλιές -ενίοτε ενοχλητικές- προωθητικές ενέργειες, όπως τηλεφωνικές κλήσεις, SMS, ταχυδρομείο, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις, με σκοπό τη δημιουργία leads (ευκαιριών).

Ας αφήσουμε, όμως, τη δική σας εμπειρία να σας βοηθήσει να αντιληφθείτε τη διαφορά! Σας έχει τύχει να σας ενοχλήσουν μεσημέρι για πακέτο τηλεφωνίας-internet μόνο 24,90€ το μήνα, παρότι ποτέ δεν ενδιαφερθήκατε για κάτι τέτοιο;

Σας έχει συμβεί να δεχτείτε SMS με προσφορές από ένα κατάστημα ρούχων που είχατε κάνει online αγορά παλαιότερα και να σκεφτείτε «καλή προσφορά, αν και δεν ενδιαφέρομαι αυτήν τη στιγμή, ίσως κάποια άλλη φορά»;

Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα στο Inbound και το Outbound Marketing.

Ποια είναι τα οφέλη του Inbound Marketing;

Το Inbound Marketing μπορεί να εξοικονομήσει σημαντικά κεφάλαια στην επιχείρησή σας, καθώς βασίζεται λιγότερο σε παραδοσιακές marketing τεχνικές. Οι περισσότερες πλατφόρμες μετάδοσης και διακίνησης περιεχομένου, όπως το Facebook, το Twitter, το YouTube και διάφορα blogging websites, προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες εγγραφής και χρήσης, με μόνο κόστος αυτό της διαφήμισης.

Επίσης, το SEO μπορεί να αντικαταστήσει ένα μέρος της παραδοσιακής διαφήμισης, αφού εμφανίζει το στοχευμένο περιεχόμενο στις μηχανές αναζήτησης. Καθώς, λοιπόν, το Inbound Marketing είναι οικονομικότερο στην υλοποίησή του από το Outbound, παίρνει τη σκυτάλη για τις μικρές επιχειρήσεις, κάνοντάς τες να συναγωνιστούν τις μεγαλύτερες για leads.

Από τη στιγμή που το Inbound Marketing προωθείται από μία επιχείρηση στα social media, μπορεί αργότερα να προωθηθεί από τους ίδιους τους χρήστες και να φέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, λόγω της παρουσίας του σε πολλαπλά κοινωνικά κανάλια. Όσο αυξάνεται, επομένως, η κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι προγενέστερο περιεχόμενο να προσελκύσει νέα leads και ενδεχομένως δεν χρειαστεί να σπαταλήσετε επιπλέον χρόνο ή κόπο για τη δημιουργία νέου υλικού.

Με λίγα λόγια, το Inbound Marketing μπορεί να μεταμορφώσει τους πελάτες σας σε υποστηρικτές, οι οποίοι με τη σειρά τους θα διαδίδουν τις πληροφορίες που εσείς θέλετε!

Με το Inbound Marketing, οι πελάτες βρίσκουν εσάς και όχι εσείς τους πελάτες!

Τελικά, είτε ψάχνουν ένα προϊόν στο διαδίκτυο, είτε προωθούν κάποιο άρθρο σας, είτε κάνουν like σε μία ανάρτησή σας, οι πελάτες είναι βέβαιο ότι θα καταλήξουν στο δικό σας website.

Το Inbound Marketing αντιστρέφει τα καθιερωμένα δεδομένα της παραδοσιακής διαφήμισης, εξασφαλίζοντας τη σταθερή δημοτικότητά σας στα social media. Χάρη στο Inbound Marketing, η επιχείρηση, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα σας καταφέρνουν να ξεχωρίζουν!

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Επισκεφθείτε την ενότητα BUSINESS . . . https://mindstorm.gr/category/business_/

Θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές προσέγγισης νέων πελατών και αύξησης των πωλήσεων σας.

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Στείλτε τα σχόλια σας στο info@mindstorm.gr . . .

FB Tags:

#inbound_marketing #περιεχόμενο #blogging #content #mindstormGR

Δείτε επίσης

Το προσωπικό μου επιχειρηματικό μοντέλο

Views: 15

Comments are closed.

Pin It

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. / Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. more information / περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close