– Τι σκέφτεσαι;
– Σκέφτομαι τα θέματα για τα οποία δεν επιτρέπεται να μιλάω για μην χάσω τη δουλειά μου, φάω ξύλο, πάω πιο κάτω στον πάτο, βρεθώ στο χαντάκι ή με δηλητηριάσουν.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για στημένους αγώνες και παράγκες.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για κρυφά κονδύλια χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για καρτέλ χειραγώγησης τιμών προϊόντων και υπηρεσιών.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για παράνομο πλουτισμό πολιτικών προσώπων.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για θέματα δημόσιας υγείας.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για θέματα εκμετάλλευσης ανθρώπων (μεταναστευτικό, πορνεία, παιδική εργασία).
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για το τραπεζικό σύστημα.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για τα χρέη των πολιτικών φορέων.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για τη διακίνηση ουσιών.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για χρηματισμό ή κυκλώματα στο χώρο των δημόσιων προμηθειών.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για αποζημιώσεις και εγκλήματα πολέμου.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για τα ωράρια και την “προστασία” των καταστημάτων.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για τοκογλυφία.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για το φορολογικό στραγγαλισμό μιας παρακμάζουσας αγοράς.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για τις μακροχρόνιες οικονομικές δεσμεύσεις της χώρας.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για αποκλίνουσες κοινωνικές συμπεριφορές πολιτικών και θρησκευτικών προσώπων.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για τις επιλογές και την κομματική γραμμή της εκάστοτε κυβέρνησης.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για κοινωνικές συναθροίσεις και απεργειακές κινητοποιήσεις.
- Δεν επιτρέπεται να μιλάω για πρόληψη, για τη διαχρονική ανεπάρκεια και την ηλικία των μέσων πυρόσβεσης.
Όπως πάμε σε λίγο θα ελέγχεται και η ανάγνωση των παραπάνω για την αποστολή εγκυκλίων συμμόρφωσης.
Τι μένει;
Παραλίες, μαυρισμένα κορμιά σε αραιά διάταξη, φραπές και ψιλοκουβέντα. Όλα καλά όσο δεν τα ανακατώνεις. Κατά τ’ άλλα, έχουμε ελευθερία λόγου και κινήσεων. Αμ πως.
Αν τώρα με τα λεγόμενα ή/και τα γραπτά μας επεκταθούμε και στα παραπάνω (1-19), μάλλον θα θεωρηθούμε βλαπτικοί για τη δημόσια υγεία και τάξη ή τα συμφέροντα κάποιων ημετέρων.
Στην περίπτωση αυτή αρχίζει ο καυγάς και ο καθένας μας παίρνει τις αποφάσεις του για το τι στάση θα κρατήσει. Να είναι καλά πάντως όπου είναι, οι προηγούμενοι ημών. Αυτοί που αψήφησαν το “δεν επιτρέπεται” και τόλμησαν πριν από εμάς για εμάς να υψώσουν τη φωνή τους.
Δείτε επίσης
Comments are closed.