Τρεις τρόποι ανάπτυξης μιας επιχείρησης
Αύξηση μεριδίου αγοράς
Σε μια στάσιμη αγορά (με σταθερό συνολικό μέγεθος), μια επιχείρηση μπορεί να μεγαλώσει μόνο παίρνοντας μερίδιο από τους ανταγωνιστές της.
Ανάπτυξη μαζί με την αγορά
Σε μια αναπτυσσόμενη αγορά, μια επιχείρηση μπορεί να μεγαλώσει διατηρώντας σταθερό μερίδιο αγοράς.
Επέκταση σε μια νέα αγορά
Σε οποιαδήποτε κατάσταση και αν βρίσκεται μια αγορά, ιδιαίτερα όμως όταν είναι στάσιμη, μια επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί επεκτεινόμενη σε μια νέα (και συνήθως σχετική) αγορά.
Δείτε κάποια παραδείγματα:
Ένα καθαριστήριο μπορεί να προσφέρει επισκευή υποδημάτων ή ενοικίαση κοστουμιών.
Ένα κατάστημα λευκών ειδών μπορεί να προσφέρει επιδιόρθωση ή τροποποίηση και τοποθέτηση κουρτινών.
Ένα φυσικό κατάστημα εσωρούχων μπορεί να δημιουργήσει ένα eshop και να προσφέρει τα προϊόντα του σε μια μεγαλύτερη γεωγραφική ζώνη. Να προτείνει περισσότερους συνδυασμούς και εφαρμογές και να εκπαιδεύσει τους πελάτες του να αντιλαμβάνονται καλύτερα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων του.
Comments are closed.