Ένας marketing manager είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μιας εταιρείας. Αυτό περιλαμβάνει:
- Ανάλυση αγοράς: Έρευνα ανταγωνισμού, τάσεων και αναγκών των καταναλωτών.
- Δημιουργία στρατηγικής: Σχεδιασμός campaigns (καμπάνιες), καθορισμός target audience (κοινό αγοράς), budgeting (προϋπολογισμός).
- Εκτέλεση: Επίβλεψη διαφημίσεων, social media, content marketing, email marketing.
- Ανάλυση αποτελεσμάτων: Παρακολούθηση δεικτών απόδοσης KPIs, αξιολόγηση απόδοσης καμπανιών, βελτιστοποίηση στρατηγικών.
- Διαχείριση ομάδας: Συντονισμός με άλλα τμήματα (πωλήσεις, προϊόντα) και εξωτερικούς συνεργάτες.
- Brand Management: Προστασία και προώθηση της εικόνας της εταιρείας.
Στόχος του είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, η προσέλκυση νέων πελατών και η αύξηση των πωλήσεων.
Views: 0
Comments are closed.