ALL BUSINESS DATA ANALYSIS MARKETING

Η επιστήμη του μάρκετινγκ online

Η επιστήμη του μάρκετινγκ online

Product – Προϊόν
Price – Τιμή
Promotion – Προβολή
Place – Φυσική τοποθεσία
Packaging – Συσκευασία
Personalization – Προσωποποίηση
Security – Ασφάλεια
Privacy – Προστασία προσωπικών δεδομένων
Site – Δικτυακή τοποθεσία
Customer service – Υπηρεσίες πελατών

Το Customer service ως λειτουργία υποστήριξης απαιτείται πολύ συχνά για να πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή.

Ο marketer θα πρέπει να παρέχει υποστήριξη στον συναλλασσόμενο.

Η υποστήριξη αυτή μπορεί να αναφέρεται στο προϊόν, τη διαθεσιμότητα, τα πλάνα υπηρεσιών, την τιμολόγηση, τη μεταφορά, τη συσκευασία ή τη συνδυαστική αγορά.

Για το λόγο αυτό η υποστήριξη του πελάτη είναι μια υπερθετική λειτουργία.

mindstormGR

Views: 0

Comments are closed.

Pin It