Η επιστήμη του μάρκετινγκ online
Product – Προϊόν
Price – Τιμή
Promotion – Προβολή
Place – Φυσική τοποθεσία
Packaging – Συσκευασία
Personalization – Προσωποποίηση
Security – Ασφάλεια
Privacy – Προστασία προσωπικών δεδομένων
Site – Δικτυακή τοποθεσία
Customer service – Υπηρεσίες πελατών
Το Customer service ως λειτουργία υποστήριξης απαιτείται πολύ συχνά για να πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή.
Ο marketer θα πρέπει να παρέχει υποστήριξη στον συναλλασσόμενο.
Η υποστήριξη αυτή μπορεί να αναφέρεται στο προϊόν, τη διαθεσιμότητα, τα πλάνα υπηρεσιών, την τιμολόγηση, τη μεταφορά, τη συσκευασία ή τη συνδυαστική αγορά.
Για το λόγο αυτό η υποστήριξη του πελάτη είναι μια υπερθετική λειτουργία.
Views: 0
Comments are closed.