ALL BUSINESS MARKETING

Digital Advertising (Έννοιες – κλειδιά)

Digital Advertising (Έννοιες – κλειδιά)
Website: Ένας ιστότοπος είναι μια συλλογή ιστοσελίδων και σχετικού περιεχομένου που προσδιορίζεται από ένα κοινό όνομα τομέα (domain name) και δημοσιεύεται σε τουλάχιστον έναν διακομιστή ιστού (server).
Αποτελεσματική ιστοσελίδα: σημαίνει ότι η παρουσία πρέπει να προσφέρει συνάφεια και ικανοποιητική διαδικτυακή εμπειρία πελατών για το κοινό της. Ταυτόχρονα, «αποτελεσματικό» σημαίνει ότι η παρουσία πρέπει να υποστηρίζει και να προσθέτει αξία στη μάρκα για να προσφέρει αποτελέσματα για την εταιρία.
Google AdWords: Το Google AdWords είναι η διαφημιστική πλατφόρμα της Google. O διαφημιζόμενος εμφανίζεται μόνο σε κάθε σχετική αναζήτηση του χρήστη με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του και πληρώνει ανά κλικ. Οι διαφημίσεις με Google
Adwords δίνουν τη δυνατότητα προβολής προϊόντων ή υπηρεσιών τη στιγμή που κάποιος ψάχνει κάτι στην Google.
Google analytics: είναι μια από τις κορυφαίες υπηρεσίες της Google, που προσφέρει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα μίας ιστοσελίδας.
Web analytics: είναι η διαδικασία ανάλυσης της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο. Αυτό περιλαμβάνει την παρακολούθηση, τον έλεγχο και την αναφορά δεδομένων για τη μέτρηση της δραστηριότητας στον ιστό, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ενός ιστότοπου και των στοιχείων του, όπως ιστοσελίδες, εικόνες και βίντεο.
SEO: είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξή της σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης (google κλπ).
SEM: αποτελεί ένα ευρύτερο σύνολο από επιμέρους μεθόδους marketing, οι οποίες αξιοποιούνται για την προώθηση των ιστοσελίδων, την αύξηση της επισκεψιμότητάς τους και εν τέλει την επίτευξη μίας υψηλής θέσης στα αποτελέσματα αναζήτησης.
PPC: με την PPC διαφήμιση, η διαφημιζόμενη επιχείρηση – ιστοσελίδα προβάλλεται σε συγκεκριμένες διαφημιστικές πλατφόρμες, όπως είναι το Google ads.
Εκεί, κάθε φορά που κάποιος χρήστης του διαδικτύου επιλέξει την εν λόγω διαφήμιση με ένα κλικ, η διαφημιζόμενη εταιρεία υποχρεούται να πληρώσει ένα συγκεκριμένο ποσό, το Cost per Click.
Viral marketing: η στρατηγική μέσω της οποίας επιδιώκεται να διαδοθούν πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από άτομο σε άτομο από στόμα σε στόμα ή κοινοποίηση μέσω Διαδικτύου ή email.
Affiliate marketing: είναι ένα μοντέλο στο οποίο μια εταιρία αποζημιώνει τρίτους εκδότες για τη δημιουργία επισκεψιμότητας ή οδηγεί στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας. Οι εκδότες τρίτων είναι συνδεδεμένες εταιρίες και η προμήθεια τους δίνει κίνητρα να βρουν τρόπους για να προωθήσουν την εταιρία.
Views: 3

Comments are closed.

Pin It