ALL BUSINESS ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Αγαπητέ πελάτη . . .

Αγαπητέ πελάτη, που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας “καθυστερημένο” επειδή ρώτησε δύο φορές το όνομά σας και το τηλέφωνό σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει δύο γλυκύτατα παιδιά με αυτισμό.

Ως επιβράβευση της καλής συμπεριφοράς σας, σας κάνουμε δώρο 100 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό σας για να αλλάξετε πάροχο.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας μέχρι σήμερα και σας παρακαλούμε να μην κάνετε χρήση των υπηρεσιών μας στο μέλλον.

Καλημέρα σας.

 

#ψυχολογία #συμπεριφορά #επικοινωνία #πραγματικότητα #τι_δεν_καταλαβαίνεις #mindstormGR

Views: 3

Comments are closed.

Pin It

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. / Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. more information / περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close