ALL BUSINESS MOTIVATIONAL ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ο πελάτης λέει θα το σκεφτώ

Ο πελάτης λέει θα το σκεφτώ.
Έχετε, ασφαλώς, ακούσει μια ή περισσότερες φορές τον υποψήφιο πελάτη σας να σας λέει χαμογελώντας : “θα το σκεφτώ.”
Μερικές φορές χρησιμοποιώντας παρόμοιες εκφράσεις αλλά με το ίδιο περιεχόμενο.
– Αφήστε το να το μελετήσουμε.
– Τέτοιες αποφάσεις δεν παίρνονται στο πόδι.
– Ελάτε την άλλη εβδομάδα ή αύριο ή σ’ ένα μήνα και τότε θα αποφασίσουμε.
– Πρέπει να μιλήσω με το συνεταίρο μου ή με τη γυναίκα μου.
Τι κάνετε τότε, Πιστεύετε ότι έχετε κλείσει τη δουλειά;
Μερικοί άνθρωποι μένουν κατάπληκτοι όταν πληροφορούνται μετά από μια εβδομάδα ή ένα μήνα ή την επόμενη ημέρα ότι η πώληση χάθηκε.
Τι θα κάνετε λοιπόν σε μια τέτοια περίπτωση; Αν δεν κάνετε κάτι, χάσατε.
Υπάρχουν μερικές δοκιμασίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κλείσετε την πώληση. Αξίζει να πειραματιστείτε για να ξεκαθαρίσετε την κατάσταση.
Το μη ξεκαθάρισμα είναι συνήθως το τέλος της προσπάθειας σας.
Και πως ξεκαθαρίζετε την κατάσταση;
Ξεκινήστε με την ταξινόμηση των συνηθισμένων αντιδράσεων. Όπως τις περιγράφει ο Τομ Χόπκινς στο βιβλίο του “Πως να είσαι κύριος της τέχνης των πωλήσεων!”
Φανταστείτε τις εξής αντιδράσεις :
1. Συμφωνήστε με τον υποψήφιο πελάτη
2. Σιγουρέψτε ότι θα το σκεφτεί
3. Στριμώξτε τον
4. Ξεκαθαρίστε το θέμα
5. Εντοπίστε τη διαφορά στην τιμή ή και στα χαρακτηριστικά του προϊόντος/υπηρεσίας
Η ταξινόμηση αυτή βοηθά να ερευνήσετε την υπόθεση καλύτερα. Να μάθετε περισσότερα. Να αντιδράσετε και εσείς πριν να είναι πολύ αργά.
to be continued . . .
Views: 5

Comments are closed.

Pin It