Διαβάστε παλαιότερο άρθρο μου στη στήλη Business Tips στη σελίδα 18 – Σύμβουλος Επιχειρήσεων – 2.11.2018
http://www.symboulos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=62
Από τη στιγμή που παίρνεις την 1η παραγγελία από έναν πελάτη, αρχίζει η εμπειρία της συναλλαγής. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι εσύ καθορίζεις τον βαθμό ικανοποίησης.
Η 2η παραγγελία εξαρτάται από τον βαθμό ικανοποίησης των παρακάτω 7 στοιχείων :
- Τα προϊόντα/υπηρεσίες παραδόθηκαν στην ώρα τους στον πελάτη;
- Τήρησες όσα υποσχέθηκες ότι θα γίνουν;
- Έλυσες τυχόν προβλήματα γρήγορα και προς ικανοποίηση του πελάτη;
- Επικοινώνησες για να μάθεις αν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος από τα προϊόντα/υπηρεσίες; Αν και εδώ βέβαια ισχύει συνήθως ο κανόνας “no news, good news”.
- Πόσο εύκολο είναι να σε βρει ο πελάτης όταν σε θέλει (οποιαδήποτε ώρα της ημέρας);
- Κράτησες επαφή με τον πελάτη σε σταθερή βάση μετά την 1η παραγγελία για να δώσεις κάποια συμβουλή που δεν έχει να κάνει απαραίτητα με τη δουλειά;
- Πόσο γρήγορα ανταποκρίνεσαι στα αιτήματα του πελάτη;
Σκεφτείτε και αυτό : Ο πελάτης ψηφίζει με τα χρήματα του και βλέπει την απόδοση σου από την τελευταία επαφή που είχε μαζί σου μέχρι τη στιγμή που θα σε χρειαστεί ξανά. Αν έχει αγοράσει από εσένα μια φορά, η μισή μάχη είναι κερδισμένη.
Η 2η παραγγελία είναι μια αναφορά στο τι συνέβη τη 1η φορά. Όταν ένας πελάτης λέει «Πήδα,» το πόσο γρήγορα
μπορείς να πεις, «Πόσο ψηλά;» καθορίζει το αποτέλεσμα.
Είναι πιο εύκολο από το να ψάχνεις νέους πελάτες.
Τελευταία σημείωση : Αν ο πελάτης σου ζητήσει μια υποχώρηση στην τιμή για να πάρεις μια 2η παραγγελία, δώσε του να καταλάβει ότι αυτή μπορεί να έχει αντίκτυπο στην ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών που έχει λάβει μέχρι σήμερα.
Επιμέλεια άρθρου : Τρύφων Παπαδόπουλος
FB Tags:
#sales #πωλήσεις #business #επικοινωνία #επιχειρήσεις
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Πάτρα
Comments are closed.