Computing Breakeven Quantity / Υπολογίζοντας το νεκρό σημείο πωλήσεων (ποσότητα)
A canoe company sells paddles for $20 each. The unit variable cost is $15, and the fixed costs are $3000. How many paddles must be sold to breakeven?
Μια εταιρία που φτιάχνει κανό, πουλά τα κουπιά με τιμή $20 το τεμάχιο. Το μεταβλητό κόστος παραγωγής είναι $15, και τα σταθερά κόστη είναι $3000. Πόσα κουπιά πρέπει να πουλήσει για να μην έχει ούτε κέρδος ούτε ζημιά (νεκρό σημείο πωλήσεων);
Solution / Λύση
Step 1 (Βήμα 1)
Unit Selling Price (Τιμή Πώλησης Τεμαχίου) $20 – Unit Variable Cost (Μεταβλητό Κόστος Τεμαχίου) $15 = Gross Profit Margin (Μικτό Περιθώριο Κέρδους) $5
Step 2 (Βήμα 2)
Fixed Costs (Σταθερά Κόστη) $3000 / Gross Profit Margin (Μικτό Περιθώριο Κέρδους) $5 = 600 paddles must be sold to breakeven (600 κουπιά πρέπει να πουληθούν για το νεκρό σημείων πωλήσεων)
Equation for calculating GPM % (Gross Profit Margin)
Gross Profit Margin % = ((Unit Selling Price – Unit Variable Cost) / Unit Selling Price) x 100
((20 – 15) / 20) x 100 = 25%
FB Tags :
#breakeven #sales #softexperia
Comments are closed.